tirsdag 18. juni 2013

Inngangspartiet hjemme hos meg:D


Et lite innblikk i hvordan det ser ut utenfor hos meg:D

Liker å pynte litt utenfor inngangspartiet- med litt blomster og lykter. blir mye hyggeligere. 
På veggen har jeg vegghengte kurver med stemor. Den knæsje røde postkassa hadde jeg liggende hjemme hos foreldra mine fra en år tilbake,og fant ut at adresseavisa mi kunne få en mer verdig plass å ligge på morgenkvisten. På døra har jeg en krans fra Kid- noe en ikke kommer foruten hos meg. Elsker kranser/stjerner o.l laget av tre. 

Nylig har jeg kjøpt en hortensia for å freshe det mer opp:D og håper den trives under tak denne gangen. Blir nok litt utskifting av blomster her etterhvert- stemoren blir etterhvert byttet ut med mer sommerlige varianter. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar