lørdag 13. april 2013

London tur

Planlegging til London tur på g:

Jeg skal snart til London på jentetur. Har de siste dagene surfet litt på nettet for å finne div. attraksjoner som kan være av interesse, samt få oversikt over museum o.l Det er jo så mye å gjøre og se i denne storbyen. Var der en kort tur for 3-4 år tilbake men dette var kun for 1 1/2 dag. Nå skal jeg være der fra søndag til fredag! Høres kanskje mye ut, men blir godt å ha god tid til å se seg rundt og ikke stresse. Noe som ihvertfall er klar er at vi skal se er LION KING på lyceum theatre:D:D og British  museum, tower of london, london circle og div. markeder. Må selvfølgelig innom butikker som Zara, Primark og Marc Jacobs for å kikke litt. Har bestemt meg for å ikke shoppe så mye denne gangen- skal være litt selektiv i hva jeg kjøper.  

Gleder meg:D














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar