onsdag 18. desember 2013

Førjul i Trondheim:D

Nedtelling til jul:D under 1 uke igjen

Her er mesteparten klart til jul. mangler kun 1-2 gaver, litt vasking og rydding nærmere julaften. Og ettersom vi får overnattingsbesøk av tanta og søskenbarnet til mannen min må en jo ordne litt på gjesterommene og. I år har jeg pyntet mest i lilla og sølv nede. Rødt med innslag av nisser osv. oppe på loftstua. Jeg føler dagene flyr fra meg, og har ikke bakt så mye. Men rakk heldigvis å ordne lussekatter til luciadagen og krumkaker til jul. Ellers har jeg skrevet en del julekort og sendt de innen fristen. Foreløpig er det lite som tyder på at julen nærmer seg- regn vær og +grader. all snøen har smeltet bort etter stormen som kom forrige uke.

Nedenfor viser jeg noen bilder fra loftstua og noen fra stua nede. 
































God førjul alle sammen. Håper alle er i rute med forberedelsene:D







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar