tirsdag 4. februar 2014

Litt pastell farger:D

Hei og hopp.:D

I Trondheim er det vårstemning, da det fortsatt ikke har kommet noe snø. De siste dagene har vi hatt opp mot 8 varmegrader. Merkelige greier. vinteren kommer vel etterhvert tenker jeg meg. Inne så holder jeg på litt å bytter ut hvitt eller svart med litt pastell farger. Nå fersken/korall og mint farger. Kjøpte meg noen nye putetrekk fra ikea som frisker det opp litt ekstra på stua. samt var jeg nylig innom søstrene grene hvor jeg fant noen kjempe søte vaser med skål:D disse har foreløpig fått plass i yttergangen.

















Fortsatt go tirsdag folkens. Jeg har fri etter arbeidshelg, og skal vel begynne å rydde og ordne litt her hjemme etterhvert. selvfølgelig slappe av litt med serier o.l også da. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar