søndag 16. mars 2014

Tripp trapp stol

Make-over tripp trapp stol


Denne stolen kjøpte jeg brukt på finn.no. Skulle i utgangspunktet kjøpe den helt ny, men når jeg så hva de kostet endte jeg opp med et godt bruktskjøp. Kosta meg svært lite i forhold, kun 300 kr. og fikk til og med sittebøylen i tre med på kjøpet. Den ble først pusset med både pussepapir og maskin etter som den fra tidligere var kirsebærfarget. Mannen min har laget et diskret spor i stolryggen slik at vi får på plass newborn setet slik at den går i lås, og er "trygg". I går grunnet jeg den med heftgrunning. og i dag malte vi endelig første strøket med farget lys mintgrønn.

Gleder meg allerede til å se det ferdige resultatet. Tror det blir knall med lys og fin pastell farge i stua. og blir flott for veslejenta vår som kommer i juni:D




















Skal legge ut bilde senere når stolen er ferdig malt- håper å ta siste strøket i kommende uke:D

Fortsatt god søndag folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar