lørdag 12. oktober 2013

Make-over av sengegavlen!

Sengegavlen vår er hjemmesnekret fra 2009. Det ble da brukt finerplate og div. lag med tynne lag bomull/filt og tekstilen med blomstrete mønster.

Lenge har sengegavlen stått lagret og ble aldri flyttet ned til våres nye soverom i 1 etg. i 2012 etter oppussing. Jeg har lenge bare tenkt på å kjøpe nytt stoff/vindusshoppa litt, men har ikke funnet noe som falt i smak. Vanskelig når går rundt å ser alene. Det er så utrolig mye å velge mellom.

I dag fikk jeg med meg min bedre halvdel, og dro på stoff og stil for å se på tekstil. Og vi fant endelig noe vi likte- safe og klassisk. Fint grovt materiale- i grå farge.

Å stifte på nytt trekk når fort når en 2 som jobber sammen- brukte maks 20 min. og resultatet ble etter min mening veldig bra. er super fornøyd!


Her kommer noen bilder før og etter:


Klar for å stifte på nytt trekk 












Gaia godkjenner




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar