mandag 18. november 2013

Inspirasjon- innpakking av julegaver:D

Julen nærmer seg med stormskritt. snart bare 1 mnd. igjen. 

Jeg er i full gang med innpakking og organisering av gavene jeg har fått i hus. Det er så utrolig koselig å bruke tid på å pakke og høre på musikk samtidig. 

Det er så utrolig mange måter å pakke inn og pynte julegavene på. I år har jeg gjort følgende på de fleste gavene. Gavepapiret har jeg kjøpt på ikea, gråpapir med ulikt mønster og farger. med tilhørende merkelapper. Jeg merker hver pakke med trykk fra dymomaskin- en liten touch hjemmelaget. 

Håper dere alle er i rute med gaveinnkjøp og evnt. innpakking. Jeg har igjen en del gaver enda- men det er også gaver jeg ikke kan kjøpe for tidlig heller. div. gavekort o.l. 

Be inspired:D



































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar