onsdag 27. november 2013

snart advent- pyntinga har startet!

SNART ADVENT- kun 4 dager igjen:D

Jeg begynte så smått forrige helg med litt lys på stua, stjerne i stuevindu!. Nå har jeg hengt opp utebelysning på terrassen nede. Fått opp adventslys på soverommene nede (fra bohus) og hengt på papirstjerne ved spisestua, pluss oppe på loftstua. dessverre uten lys. Og min nye adventsstake fra ernst er på plass. I tillegg er noen av mine lilla putetrekk funnet veien til sofaen- more to come. i morra skal stua til pers. I morgen har jeg fri før arbeidshelg, tenkte da å henge opp mine nye lilla gardiner i stua nede, på med putetrekk, samt kjøpe inn litt lilla lys og kanskje noen flere putetrekk fra ikea! og ikke minst på oversikt over alle mine bokser med advent/jul i boden:P

På master bedroom
På kontoret/soverom

I stua nede 

Fra Loftstua 

Loftstua 

Ernst lysestake, magnetholder

Igjen, Ernst







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar