torsdag 1. mai 2014

God 1 mai folkens:D

Håper alle har hatt en fin 1 mai så langt:D

I Trondheim har både sluddet/snødd/regnet og nå skinner sola. skikkelig trøndervær er det. Ikke noe tog eller generelt fri for min del da det ikke er en selvfølge med fri i mitt yrke- de gamle må ha hjelp uansett! blir en helt vanlig arbeidsdag for min del:D
















Jeg og mannen min jobber nå iherdig for å få ting på plass før det siste av flislegging kan gjøres. og heldigvis blir dette nå startet opp igjen i morgen kveld. Taket er malt- dusjhjørnet med dusjnisje er ferdig bygd- lettvegg er oppe, og nå skal boks rundt toalettet bygges.
Membran, bånd og primer skal på i kveld og i morgen++++ i div. skjøter. Nok å finne på!  

Badet er i utgangspunktet lite og avlangt- og med innebygdeløsninger og plater/flis som bygger ut mister vi jo litt av rommet. men det blir et mye mer praktisk bad enn det det var.  Det er nå det former seg:D






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar