søndag 30. juni 2013

ENDELIG:D Kontor/soverom er ferdig oppusset

Et voila folkens- vi er i mål. Etter intens jobbing den siste uka! Begynte å legge mdf forrige søndag 23 juni, og fortsatt onsdag kveld. Torsdag kjøpte vi inn gulv, listverk, pynteklosser og maling. På fredag la vi ferdig parkett gulv. Lørdag la mannen min listverk mens jeg akryliserte og malte lister/pynteklosser. samt fikk vi ordnet el'en, stikkkontakter/brytere og taklampe. I dag søndag har vi kun tatt finpussen- siste strøket med maling og rydding/vasking. Vi har fått montert liftgardinen og gardinstang igjen. og flyttet pc og kontorpult på plas. Nå sitter jeg i loftstua som jeg ikke har brukt på altfor lenge- pga rot/oppbevaring under oppussing. DEILIG. Det er god plass her oppe nå- kanskje litt nakent. hmmm. kanskje jeg skal lage noe lagring/sitteplasser ved halvveggen mot trappa?



Her er noen bilder fra oppussinga:

Før oppstart søndag


Mot trappegangen 
       


I gang med mdf



Torsdag: mdf finito

Gulv legging 
Mr gulvlegger 





Fredag: Gulv og mdf check 
Fredag: mdf og gulv check 

dimmer
Tak lampa på plass 






Montering av gardiner 
Kontor/soverom er ferdig 














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar