fredag 28. juni 2013

Inspirasjon- alltid noe en kunne tenke seg!

 Hei alle sammmen:D

Jeg har vært på litt "vindusshopping" i butikk, blader og nettsteder- og da kommer en alltid over noen en har lyst på. Når jeg var innom Bolia fant jeg denne kule runde puta med fine knæsje farger. drømmer litt om den om dagen- er usikker om jeg skal kjøpe den. Videre har jeg sett etter trekasser som jeg kan bruke til blomsterkasse på hjul prosjektet mitt- de har det på Åhlens men har vært tomme for de. Håper de kommer inn igjen. Til trappeoppgangen til loftsstua har jeg sett etter et stilig element- f.eks speil- bilder o.l. Men får kikke litt mer før jeg bestemmer meg.
Det siste jeg har gjort av innkjøp er kurvpotte med stjerne på fra Kremmerhuset- den har fått plass på stuebordet. Bilde av den kommer nederst!


Kul pute fra Bolia

Trekasse fra Åhlens- til å lage blomsterkasse på hjul.
















Stilig speil fra kk living bladet


Speil fra Hay



Kurvpotte med stjernemotiv 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar