mandag 12. august 2013

Et lite innblikk- stua har fått nye medlemmer:D

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra stua- etter jeg kom hjem fra ferie har jeg gjort om på en del ting. og pynta med nye innkjøp.

I løpet av ferien kom jeg over noen interiørkjøp- og det kan av og til være vanskelig å motstå fristelsen. På Skjærhalden kom jeg over en 3 armet lysestake i krom som jeg bare måtte ha. Videre har jeg kjøpt et putetrekk fra kremmerhuset med motiv av en rev og 2 mørke store  putetrekk fra home and cottage. I Strømstad kjøpte jeg flere deler til serien ERNST- som er kjent i Sverige. Brettet i børstet stål med 2 magnet holdere kjøpte jeg i fjor- ble 2 magnetholdere slik at jeg kan bruke den som adventstake når den tid kommer. Videre har  jeg plukket med syltetøyglass med fresh farge til kjøkkenet- mangler bare dynamomaskin til å skrive/printe ut på kaffe og te. tenkte også å gjøre dette andre steder og!

Enjoy!

Bilde fra spisestua- stua



Bilde fra stua- nye hvite gardiner og nye puter 

Bilde fra stua- nye hvite gardiner og nye puter 



Bilde fra stua





Nye putetrekk 
Ny lysestake i krom (før jeg byttet gardiner)


2 av 3 kjøkkenstoler er ferdig malt og trukket om

Serien ERNST


Syltetøyglass- mangler bare print med kaffe og te



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar