tirsdag 27. august 2013

Inspirasjon- Stilige kurver fra Ferm-Living!

Kurvene fra Ferm-Living synes jeg er rå stilige. og de kommer i ulike farger og størrelser- s-m-l. Jeg har lenge ønska meg en til å ha div. pledd/puter eller gavepapir o.l i. til f.eks kontoret eller på loftstua. Tror det blir en bursdagsgave til meg selv eller noe. I dag så jeg at den også finnes i mint grønn- det gjør det ikke akkurat noe enklere for meg:P favoritt fargen min:D Lys og fin farge som passer med det meste, og som ikke "går av" moten.

Noen andre som blir inspirert?























2 kommentarer:

  1. De er så fantastisk flotte)) ønsker meg ! Kanskje en høstgave til meg selv? Lenge til bursdag og jul... Hi hi)

    SvarSlett
  2. Dette er noe jeg etterhvert kommer til å kjøpe meg. men når...koster litt, men skal se på de. tror det holder med M str.

    SvarSlett