mandag 16. september 2013

Inspirasjon- Jul med Ferm-Living!

Noen som har startet med å kjøpe julegaver og planlegge julepynt o.l?

Jeg ble inspirert når jeg var inne på lunehjem sine nettsider idag. Ferm-Living har som vanlig mye fint, også til jul. De har en super fin kalender og juletreteppe, med mye koselig pynt til vindu og tre. 

Jeg har allerede startet med å planlegge pynt o.l. og det er alltid noe jeg mangler. I år skal jeg kjøpe meg duk med stjerner og noen nye løpere (lilla). og så er jeg på utkikk etter julegardiner, i lilla , som ikke koster skjorta. Samt jeg skal kjøpe litt mer pynt til treet i år, i glass/sølv. men må se igjennom det jeg har fra før:P Bestilte meg i dag juletreteppe fra Ferm-Living- kommer i posten i løpet av okt/nov. gleder meg til å få det i hus. Og ikke minst kurven de fører i mint, str.M (lykke). 





























3 kommentarer:

  1. Så mye fint, gleder meg litt til jul alt når jeg ser dette)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint og da spesielt juletreteppet! Tror nok at jeg må inn og trykke et slikt hjem til meg i posten:) Takk for tips! Ha en flott søndag og nyt det deilige høstværet! Klem Eli Anna

    SvarSlett
  3. Går fort frem til jul nå. godt å begynne i det små slik at man kan nyte advendstiden. Gleder meg til juletre teppet mitt kommer:D

    SvarSlett