søndag 1. september 2013

Merking med dymomaskin:D

Rolig i leiligheten da det er kun jeg som har stått opp enda- og begynte å fundere litt for meg selv om det var ting jeg kunne gjøre imens. Kom på at det sikkert er noe jeg ikke har merket med dymomaskinen min. Ble litt navn på div. bokser og hyller da gitt. Artig å holde på med dette- og synes det blir veldig koselig når ting er merket med navn. lettere å finne igjen ting også:D

1. Garderobeskapet i gangen- merket bokser med vinterklær







2. Merket div. hyller i vår lille bod vi har laget under trappa. Alt av hyller er er gjenbrukt fra gamle garderobeskap o.l, og har derfor ikke en "fin" finish. Her blir alt av "rot" lagret. 










3. Merket noen bokser i kjøkkenskap. Hvor vi oppbevarer div. kaffe ting. 


















Fortsatt go søndag folkens.

Her blir det senvakt- siste innspurt i arbeidshelga før det blir fridag i morra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar