lørdag 14. september 2013

Ny malt krakk!

Etter å ha sett på min kjære ikea krakk over lengre tid bli stusseligere og stusseligere syntes jeg det var på tide å male den litt. den begynte å få litt flekkere her og der. og trengte stårt en makeover. Valgte å male den i samme farge som veggen på kjøkkenet:D tok litt tid og slet litt med monteringen da jeg gjorde noen feil valg. ordna seg til slutt!

ENDELIG kan den igjen taes i bruk. og jeg kommer nok en gang opp i de øverste kjøkkenskapene:D


oppstart maling 

















Endelig kommer jeg opp i skapene!















Ferdig malt- lyse blå





1 kommentar:

  1. Så koselig at du fant frem til bloggen min :) Og ja, det er veldig spennende å pusse opp et så gammelt hus. Mye jobb også, men utrolig gøy.

    Fin blogg du har her, og en slik krakk som du har her, er også en investering jeg også skal gjøre. Krakk er en fin ting når man ikke rager mer enn 160 cm over bakken :)

    Ha en riktig så fin uke!

    Unn Tone

    SvarSlett